miércoles, 23 de abril de 2008

ordenadores en el aula

artikulu honetan, ikt-ak daukaten erginari buruz(irakaskuntzan noski) hitz egiten du. hemen planteatzen dena hauxe da:
gaur egun teknologi berriak daukaten presentzia irakaskuntzan ere ikusten da, ia ikastegi guztiak teknologi berriak sartu dituzte geletan, orenagailuak, internet, arbelak digitalak... baina honekin bakarrik ez da nahiko.
testuan plantetazen dena eta guztiz adoz nago idei honekin, da, nahiz eta teknologi berri hoiek ikastetxeetan sartzea, metodologia, eta klaseak emandako era ez da aldatu. batez ere irakasleek teknologi hauel erabiltzen dituzte haien klaseak prestatzeko, adibidez powert point-en bidez azalpenak emateko, baina klase magistralak jarraitzen dute, hau da, irakaslea gaia azaltzen du eta ikaslek apunteal hartzen dituzte.
laburbilduz, teknologi berriak irakaskuntzan bai, presentzian bakarrik, metodologia betikoa.
suposatzen da denborarekin hau aldatuko dela eta urte batzuk barru, klaseak emateko erak ere aldatuko direla, eta teknologi berri hoiek ez bakarrik irakaslea gaiak prestatzeko edo azaltzeko erabiliko dira, baizik eta ikt-ak irakaskuntza metodoa bihurtuko dira.

No hay comentarios: